Events og foredrag
Jeg holder både events omkring uderummet, salg med mere end to vindere, og foredrag om min egen iværksætterhistorie
udeLIV og RUM
Hvordan kan man skabe en hverdag, hvor der er plads til mere udeLIV og RUM og af den vej øge livskvaliteten og løfte energien?
Og hvordan skaber man salg med mere end 2 vindere?
Se mine fire eksempler på events og foredrag herunder:
Indret dit uderum
Uderummet som et meditativt og afstressende rum
Salg med mere end 2 vindere
salg og markedsføring inden produktlancering
Eksempler på events og foredragsemner:
Hvordan skaber man LEVErum, tilpasset de personer som skal leve i og med det, og hvordan forlænger man udeLIVS sæsonen bedst muligt i de mørke måneder, så uderummet reelt er både funktionelt og samtidig kan nydes inde fra hjemmets lune rum.
I takt med øget digitalisering, informationsoverload og en ofte travl hverdag, bliver evnen til at fordybe sig og være nærværende vigtigere end nogensinde.
Lær hvordan man kan skabe en hverdag, hvor der er plads til mere udeLIV og RUM, og af den vej øge livskvaliteten og løfte energien.
Med udgangspunkt i min egen iværksætterhistorie deler jeg mine erfaringer med at skabe ”Salg med mere end 2 vindere”.
Foredraget henvender sig specielt til iværksætterforløb, højskoler, kommunale erhvervsafdelinger med fokus på iværksætteri, men kan naturligvis også tilrettes andre målgrupper.
Salg og markedsføring inden produktlancering
Hvilke overvejelser bør jeg som designer og producent indenfor livsstilssegmentet gøre mig indenfor salg og markedsføring INDEN jeg lancerer mit produkt på markedet?
Med baggrund i min nu mere end 20 års erfaring med salg og markedsføring i både ind- og udland og mine mange år som selvstændig salgsagent, for en lang række danske- og udenlandske produktdesignvirksomheder. Her har jeg sammen med virksomhederne opbygget deres brand fra at være stort set ukendt på markedet, have et ubetydeligt salg og til at nå de næste levels.
Med foredraget vil jeg forsøge at klæde dig rigtig godt på til opgaven, og dermed undgå at tage mange af de ”klassiske unødvendige omveje”, som jeg oplever mange nye produktdesignvirksomheder tager.