Events and talks

Jeg holder både events omkring uderummet, salg med mere end to vindere, og foredrag om min egen iværksætterhistorie

udeLIV og RUM

Hvordan kan man skabe en hverdag, hvor der er plads til mere udeLIV og RUM og af den vej øge livskvaliteten og løfte energien?

And how do you create sales with more than 2 winners?

Se mine fire eksempler på events og foredrag herunder:

Decorate your outdoor space

The outdoor space as a meditative and stress-relieving space

Sales with more than 2 winners

sales and marketing before product launch

Eksempler på events og foredragsemner:

Decorate your outdoor space

Hvordan skaber man LEVErum, tilpasset de personer som skal leve i og med det, og hvordan forlænger man udeLIVS sæsonen bedst muligt i de mørke måneder, så uderummet reelt er både funktionelt og samtidig kan nydes inde fra hjemmets lune rum.

The outdoor space as a meditative and stress-relieving space

In step with increased digitalisation, information overload and an often busy everyday life, the ability to immerse oneself and be present is becoming more important than ever.

Lær hvordan man kan skabe en hverdag, hvor der er plads til mere udeLIV og RUM, og af den vej øge livskvaliteten og løfte energien.

Sales with more than 2 winners

Based on my own entrepreneurial history, I share my experiences in creating "Sales with more than 2 winners".

Foredraget henvender sig specielt til iværksætterforløb, højskoler, kommunale erhvervsafdelinger med fokus på iværksætteri, men kan naturligvis også tilrettes andre målgrupper.

Sales and marketing before product launch

Hvilke overvejelser bør jeg som designer og producent indenfor livsstilssegmentet gøre mig indenfor salg og markedsføring INDEN jeg lancerer mit produkt på markedet?

Med baggrund i min nu mere end 20 års erfaring med salg og markedsføring i både ind- og udland og mine mange år som selvstændig salgsagent, for en lang række danske- og udenlandske produktdesignvirksomheder. Her har jeg sammen med virksomhederne opbygget deres brand fra at være stort set ukendt på markedet, have et ubetydeligt salg og til at nå de næste levels.

Med foredraget vil jeg forsøge at klæde dig rigtig godt på til opgaven, og dermed undgå at tage mange af de ”klassiske unødvendige omveje”, som jeg oplever mange nye produktdesignvirksomheder tager.